Saturday, May 7, 2011

my ummi

assalamualaikum


bulan mei adalah hari ibu dan hari bapa. hari ibu di sambut pada hari ahad ke 2 bulan mei. hari bapa..aku lupa.hahah! hotel2, spa2, restoran2, kedai2 cenderamata, kedai2 bunga dah get ready wat promosi n potongan harga. anak2 pakat serbu nak belikan itu ini untuk ibu mereka. goooddd! :)

oraite. aku adress seorang wanita yg telah melahir kan aku sebagai ummi yg bernama ROKIAH YUSRO. of course, setiap orang akan kata ibu mereka yg terbaik di dunia. so, aku pun nak kata, ummi aku adalah yg terbaik untuk aku. semua orang harus mengatakan ibu mereka adalah yg terbaik ok.

entry ini didedikasi kan khas untuk puan ummi sempena hari ibu esok. rasanya tak terhabis ucapan terima kasih aku kat puan ummi. mengandung kan aku, melahirkan aku, menyusukan aku, mendidik, mengasuh, memasak, menghantar g sek bandr maharani n sek maahad, teman beli baju, beli tudung, bawak g klinik tyme aku tak sihat, menjadi pendengar yg setia, penasihat terulung dalam hidup...ngehhh dan banyak lagi jasa dan budi mu puan ummi. semoga setiap budi dan jasa mu di kurnia kan sebesar2 pahala oleh allah.

tak tergambar betapa kasih dan sayang nya aku pada puan ummi.  walaupun aku selalu gak gaduh2 manja ngan beliau.he. puan ummi jarang meng express kan kata "sayang n rindu". tp aku taw dari cara beliau, puan ummi memang sayang n rindu kat aku. puan ummi adalah bff aku dunia akhirat.



                                                                  :my bff:

love u ummi... angah akan make sure angah akan bahagiakan ummi n ayah. aamin.


p/s hari2 adalah hari untuk ummi ku.

No comments: