Saturday, November 12, 2011

Melaka-Muar-Johor Bahru

assalamualaikum.

haha. aku dah mula gedik nak update entry. main update entry je la wehhh. walaupon follower nan hado. demi kepuasan sendiri. aku nak update jugak! lagipun hiburan terbaru sementara ada cerita nak kecoh. sesungguh nya aku rindu facebook aku. tapi, apakan daya. aku dah berjanji dengan diri sendiri. :)

jumaat lepas aku jadi driver encik ayah g melaka sebab beliau ada dinner. hari sabtu kami gerak balik ke JB.

: lepak kejap :



: test cermin :



: girang berlebihan :
: encik ayah layan anak2 nya:
: ready 4 dinner :
: me n my sis dinner:

: morning, melaka :






: breakfast org muo :

: kembar tak? :




: already @ jb :
: awekzzz :
chenta hati aku

*sempat jumpa cik orchid kat muo. orang kuat kenduri. *
*hi-tea kt the zon tak berapa menawan tekak*
*jumpa sheikh muszhapar kat angsana*

ok siyes aku penat. esok nak kena balik kl. mula kan balik hidup as student. k bye

No comments: