Thursday, December 30, 2010

INI BILIK BUKAN CLUB!!

entri ini ditulis seawal 7.45 pagi... perhhh ili...awal ko bgun pada hari jumaat. hari yg mmg tkde kelas..dan hari ini adelah hari cuti yg diberi oleh PM Najib sebab team bola menang piala suzuki tuhhh..so ape kejadah nye ko bgun awal??
mmg r rezeki melimpah ruah kalau bgun awal..tp 4hari aku ade kelas stat 8.30 smapai la 4ptg..sbtu ade fardu ain..pon stat kul 8pg..


jadinye aku mmg la kepingin menjadikan aktiviti bgun lmbt setiap hari jumaat dan ahad. TETAPI.......
FUHHH!!!yg tetapi ne tak sodap sket den nk kobar...sem duwe ne aku bru pindah bilik.aku ade 3 roomates bru.tp tk rupe cm roomate sbb susah nk bertembung.bila tk bertembung,mmg r tk berckp.bile tak bercakap,mmg la tk kenal hati budi n tk rapat.


mmg r wat hal sendiri.so i have a good peace n tranquility. tp duwe tige hari nehh..one of my roomate aku agk melampau pada perkiraan aku..die ade speaker dlm bilik die.so lately ne die pasang lagu agak la kuat.mlm tyme nk tdo.n mcm sekarang..kdg2 ttbe senyap..ingtkn dh stop,tp seminit duwe je..nnt bunyik lg.kul7 dh berbunyi.mmg la bunyi base je tp agk melampau sbb member aku yg duk tgkt 3 pon dgr.


wahai roomate..mintak maaf la sbb aku meluahkan perasaan kt entry ne.sbb aku mmg tkmo tegur salah ko lg..tp lau ko bising tyme aku ade kuiz,midterm or final..mmg aku gagah kan diri ketok pintu locker ko n mnx ko senyapp..tkpon kn...tlg la beli earphone..ko nk bkak high volume pon tkde sape marah..jgn r rosak kan telinga aku sekali.aku tkmo!!!


kpd roomate aku yg lg duwe org..u oll mmg penyabar ea??aku harap korang r settle kan dulu bnd ne.sbb aku org baru kt sini.aku tk taw "die" cmne...tolong lahhh...so...entry ne hanyelah luahan rase.bkn niat nk malukan sesiapa...sila lah ambil iktibar.


speaker!!!ko rosak kan waktu beradu aku!!


argghhhhh!!!!!!!!


how i wish i can sleep tight like this cutie right now


 dh sejam dh..still tk benti.cukop2 lah wei. telinge aku bru nk rehat dr lecture..jgn r seksa telinge ngn muzik bingit. lau ko tu penulis lirik ke penggubah lagu ke..paham la jgk aku..mmm semoga ALLAH mengampuni dosa kamu.dosa ko kt aku?hahah..

p/s sila jangan salah gunakan speaker utk kesejahteraan bersama

No comments: