Friday, January 7, 2011

minggu yang penuh kesyukuran


hai dinding blog aku... lame dh aku tak mengomel sorang2 kat dinding wall daku nehh.. biarlah tkde followers berjela2.. sbb blog ini dicipta untuk coretan diri sendiri.. buat kenang-kenangan diri sendiri. walaupun aku bukan lah hamba allah yg sempurna.. alhamdulillah allah memperkenan kan doa daku dan kawan2 kuhh..

so..setelah beberapa hari aku mengalami tekanan speaker.. tanggal 5januari...seawal 8pagi.. peh..cerahh bijik mate aku tyme kelas statistik dek kerna khabar gembira itu.. so hbeh je kelas tuh aku ponnnn pecottt ar lek maryam..
kemas brg2 laju gle cm nak lari umahhh ne..tehheee~

pas kemas..we oll check out..peh nk check out kena charge rm10. tapi tkpe..yg pntg aku leh pndh...proses pye proses...we headed to new mahallah.. nk taw mahallah mane??mahallah halimah je..mahallah halimah sebelah mahallah maryam.. mase kt kaunter...we oll usha r nak bilik same..pehh syukurr lg..dpt gk sebilik.


muke puas hati.ehe


yayy!lia pon pindah halimah


my ex room for a 





bye2 maryam


teruja mencuba cemin kt bilik bru.


maryam ade kelebihan n kekurangan nye.. same goes to halimah. so at least aku lega sbb tk dgr bunyi speaker..


ehhh....tadi kan....(dgn suara bercerita penuh excited) kami be3 g low yatt.. siap sewa kete gen2..janji nk pulang kn kul5..tp kami lewat 2jam...sorry tuan pye kete..nnt kami nk pnjm lg,taw. ;p
so...aku telah pon  "merembat" laptop dell n sebijik printer canon..
kengkunun hadiah beday..hahah! macehh ayahanda dan bunda ku.....


tadaaa!!!!

uhhh dah2... tkmo taip2 lg..shukup...esok ade kelas fardhu ain kul 8pg..memang tk leh blah.tp redha je r.
10hb ne ade sesuatu yg mendebarkan aku..temuduga???ouhhhh.....

anyhowanyway....seorang hamba allah yg bernama ili dayana bte shaharuddin berasa sgt2 bersyukur. dan dia akan sentiasa bersyukur dgn segala kurniaan allah..

p/s  semoga kedewasaan ini semakin menenangkan dan mematangkan aku. wink~






No comments: