Wednesday, January 19, 2011

Bersyukur

di kala entry ini ditulis... serius rase nak nanges... aku adelah seorang insan yang kalau byk sgt problem tak tentu hala aku pk... maka nya.. dada aku akan SOSAK!! so arini adelah 2nd quiz statistics... again,aku tk leh jwb dn betul.. what the... belum surut rase bengang.. bile g A&R... reply letter transfer of credit aku tkde! padehal mmber yg antar saing dgn aku,dpt...!! again,what the.... aduhai..saket pale pk.. kena g general office ENM.. office yg paling nyampah aku nk pergi..

alahai ili dayana... sabar,paham tak???mesti  ade salah sane sini antare kuliyyah.. takpun ko tuhhh yg byk dose...
*insaf*



dgn pk nk midterm lg...alahai susah nye degree...
hepp heppp... ape ummi pesan??
ok..tukar statement...
"alahai....senangnya degree"
*muke puas hati*

p/s dah masuk asar..jom solat..mari berkasih-kasihan dgn ALLAH. :)

No comments: