Monday, January 10, 2011

I AM 22 YEARS OLD

How old are u now? how old are u now? how old are u now...(sila nyanyi mengikut rentak lagu birthday,ok?)
tehheeee... hari nie birthday aku.. pehhh dh masuk 22 tahun aku menghela nafas di bumi allah ni.. terima kasih ya  ALLAH.. a special thanks to ayah n ummi for brought me up. thousands,millions,n infinity thanks to both of u.. maaf kan lah anakanda mu ini kerna agak terlewat masuk menara gading.. semuanya dek kerna kemalasan dulu.. akan ankanda mu ini tebus kembali. insyaallah. :)

adiah beday dr ayh n ummi :)


muke doploh duwe


22 ke???


member2 yg masuk spell it right(arabic)


tp aku yg dpt adiah...mengapakah???


ini adiah nye...wink~


salima with her new scarf...chomeyyyyy!!


adik2 kuh yg menyokong aku di kala ini.thanks!

semoga kedewasaan ini lebih mematangkan pemikiran aku.. ya allah berkati lah umur ku.. terima lah segala amalan2 aku. satukan lah kami sekeluarga di jannah mu.. lindungi ayah dan ummi ku.. pertemukan lah jodoh yang terbaek utk ku yg mampu membimbing ku dunia dan akhirat... aaaminnnn...

p/s terima kasih kepada semua yg wish.....lots of love...!!!tk lupe kpd yg bg adiah...ehemmmm nk btaw gk ke?lau nk,sila beritahu ye..nnt i ltk ap adiahnye. ;p



No comments: