Thursday, January 27, 2011

selendang ku dlm kenangan

aku bukan la org yg suke pakai selendang... tp tibe2 nk tukar selera.. ubah angin.. aku pakai la... memandangkan ade sorang senior ne rajen bertandang door to door jual selendang.. so aku telah menambah koleksi aku...

arakian...selasa yg lepas aku pon pakai r selendang yg baru berusia seminggu itu buat pertama kalinya...
dh pakai kena la bsuh,kn? semangat nehh basuh pakai tangan lalu ku sidai di jemuran... so dh ptg2 ne... nk la agkt bju2 kuh...

pehhhhh....tersirap darah aku....tengok selendang aku tkde!! takjub gle! pelik smpai kusut masai wayar otak aku... che adik manes ijan kate.. "tah2..u dh agkt...".. aku pon check kt locker.. mmg "confirmation slip" la kan selendang tuh tkde dlm locker.... si pencuri (semoga kamu dirahmati allah) amek selendang tu dgn bahagia nya...n woiii laen kali angkot sekali penyepit aku,phm?

ahhhhhh.,.....benci....!!!!!!!!!!! aduhai..... pantang hidup aku org curi2 brg ne.. nk pnjm, mintak la..!!
wahai selendang..semoga kau berbahagia dgn tuan baru... jodoh kte tk pnjg... tssskkkkk~

:selendang yg hanya sehari dgn aku:


:ok fine..aku tk lawa pakai selendang,sbb tu ilang..:


alahai... dh la ili dayana.... bersabar lahhh.... ade la rezeki laen...
esok paper... study...study...!!!!

anyhowanyway.......si pencuri,berbahagia la dikau dgn selendang aku.... aku halal kn... tp dose ttp dose yekkk... lu pikir la sendiri....!

No comments: