Saturday, March 5, 2011

:sedetik melebih-lebih:


ola mi amorr....ape yg aku nk post kali ne? lagu dr seorang penyanyi yg mmg power suara nya...
dr dulu aku dh minat die...stat zaman mude2....muke still tegang...haha
antare lagu die yg kmpm lyn....keabadian cinta..tak lupa jgk, lagu lelaki ini yg di dekasikan utk aku dr "LELAKI ITU...."

"LELAKI ITU" adelah laki yg tahap piling cerucuk bumi kt hati aku nehhhhh.....walaupun penasihat kiri kanan dpn blkng atas bwh yg setia... "UMMI n "AZNIZA" puas bebel.... telinga ne payah benor nk terima
T_T

OK...dh2....so anuar zain dh ade lagu baru...sedetik lebih.... lagu ne mmg gegor jiwa aku....duk teringat kt "LELAKI ITU"
Tp.....bile dgr lirik lagu ne...aku dedikasi kan utk kesygn aku dunia akhirat...ayah n ummi ku...

:MR SHAHARUDDIN:

:MRS ROKIAH:




No comments: