Thursday, February 17, 2011

ILI DAYANA SELALU JATUH


Lau tak percaye dgn tajuk entry nehhhh....boleh tye dkt ummi kuh.... takpun tye kawan ku yg bernama azniza remle.....hahahahah!!!!! sbb mereka berdua nehhh tawu segala selok belok...selekoh2 tajam dlm hidup aku...
kehkehkeh

meh aku senaraikan barang sepam duwe kejadian aku jatoh..... senarai yg aku ingat ketika entri ne ditaip...haihhh duk kepoh taip entri. padehal esok ade exam mid term...ngeee~
T_T

SO...
1.aku penah jatuh motor tyme praktikal motor...semangat nehhh nk wt emergency break...padehal trek basah....dgn lafaz bismillah aku pun wt emergency break....
bummmm!!!!
aku jatoh dgn motor kriss....azniza remle adelah saksi kejadian....masih terbayang2 muke blurr az.hahaha....habeh tapak tangan aku masuk batu...tsskkk~

2.aku penah jatoh tyme mlm merdeka...hahhhh merayap lgkkk...kn dh jatoh.....saksi kejadian,shahrul helmy,ziera,asnida ahmad n seseorang yg pernah bertakhta di hati.ecehhh!!
heyyy malu siottt,baru kenal dgn "si dia"...sekali,jatuhhh dpn die...maluuuuuu!!


3.aku jgk penah jatuhhh tyme g picnic kt ulu yam dgn member2....akibatnye,selipar aku putussss...ngeee~

4.hah jatuhh yg neh mmg terbaekk....jatuh kt tangge rumah sewa kuhh...ni gare2 tgk asnida ahmad pye twiggies...bumm jatuh..habeh bengkak jari jemari kaki ku belah kanan...pedihhh

5.jatuh ketika jalan kaki nk pulang ostel kt uia...kaki belah kiri la pulak bengkak setelah jatuh kt jalan yg tk berape rata....huhu...seminggu baru surut bengkak...dh la tyme tuh bulan pose...dugaan...

neh paling latest.......baru jadik hari ni.....aku jatuhh motor lg!!!!hilang keseimbangan utk mengelak menyebab kan aku merempuh moto seorang brother kt kuliyyah econs..haihhhh nasib tk ensem,lau ensem leh gk mntak number...kahkahkahkah!!!!!
pehh lau ensem,tk de r perit menanggung luka yg tak seberape.hahahah......kemalangan tk berape nk bau nehhh turut dialami che manes norizan...alahai,sorry la yexxx.....at least ade kenang-kenangan anak cucu dr kakak mu ini...hahahahaha

ahhh sudahhh!!!!bawak2 byk bersabar ok,ili?

anyhowanywhere byk lg urusan ptptn aku yg tk settle2.....go chaiyoooo!!!!tiada pic yg bley di sertakan kerna aku sedang berpantang snap2 pic n sedot pic. :P

p/s dear baby kuh WRC....sabar k???jasa dan budi mu,daku sanjung tinggi...walahhhhh

No comments: