Saturday, February 5, 2011

seminggu di jb

fuhhhhhhh~
genap la seminggu aku bermastautin sebentar di jb.... kg ku ter chenta.... errr...kampung ke...?
so....aku wt ape je ea seminggu ne..?mkn tido mkn tido... menambahkan lg lemak yg sedia ade...
adrenalin aku dh berfungsi... tp aku ttp malas nk pk...hadoyhhh... di kala jari jemari aku yg tk bpe nk runcing ne menaip... aku tk sedap ati bile pk pasal mikroekonomi.. mesti ade yg tk kena nehhhh... ~tskkkkkkkk

so....uihhh aku ne suke bebnor gne "so".... agagaga... 
ayah ku ade bwk blek "sesuatu" yg memeranjatkan semua org di teratak kami nehhh..... ap ekkk??
*tabiat org johor*

tadaaaa....!!!

:si kontot:

npe panggil kontot??sbb ekor die kontot... ayh bwk kontot pulang ke rumah kami.... mane dpt?kutip dr smk desa skudai.... alahai tuan haji ne... sejak bile r minat kucing...?tak paham......
tp ayh aku telah menjelaskan sebab musabab nye...... n kontot di bwh jagaan adik ku farhana.... manakala si ikan yg bernama bobby, perlu diselia oleh izzati.... aku???hehehe

kisah yg seterusnya.....
dlm family kami.... ade duwe che' mek molek lahir dr perut ummi kami pada bulan januari... 10januari adelah tuan empunya blog ini... huh setelah 10tahun ditimang2 sambut birthday sorang bulan januari....ade la pulak lahir adik ku izzati pada tanggal 15januari 1999...huh merampas takhta beta,ye???

kena la kami share makan2 nehhh... jamak nk smbut kecil-kecilan.... ala tkpe... yg pntg sambut... berdua kan lebih baekkk....ecehhhh~
maka nya hari rabu.....kami keluar ah ber5....(along keja,jgn marah+sedih k abg ku...sbb mlm sblm tuhh ko dpt kek,tp aku tk dpt....hahah) 
mula2 plan nk wt ic adik kuh izzati ... al maklum,dh doblas tahun...kena r ade ic,ye doppp..? di pendekkan cite....num giliran kt jpn hbehhhhh...ehh ramai ye nk wt ic gk.... so nk meng kaber mase terluang... ayh pon belanje  arrrr 2birthday girl,ecehhhhh.... 

hi-tea kt hotel putri pacific....tak ramai punnn org sbb esok nye tahun baru cina...so ade bpe kerat hi-tea....
ape lg..... lau bab sapedek nehhhhh....mmg ah num 1.....mkn pye mkn.....lupe nk klik2 kamera hp murah ku..... dek terpandang farhana snap2 pic...aku pun joinnn ahhhh....sila kan menatap ye...


:my lovely:


:birthday girl yg tk reti2 susutkan badan:


:birthday girl yg bru blaja nk pakai tudung....chomeyyyyy:


:same tk muke kami be2?:


:nk jugakk:

anyhowanyway...thanks dad for the lovely hi-tea... next year blnje r lunch plak... masyukkkk~
dah2....aku nk tdo.... pg kng kul 10 flight bus kkkl dr jb ke kl...ahahahaha......
sanggup ye wt blog dpd study.....haihhhhhh~
so bye2 my netbook...u r going to have a new owner....sgt2 menghargai jasa n budi kamu... :)

p/s aku tkot dgn kucing sbb tkot kena cakar...lol~

No comments: